Regasesc Alba Iulia…

DSC06933

Regasesc Alba Iulia, zona „Cetate”, ca pe unul dintre cele mai frumoase orase din tara aceasta. Mi-e drag acest oras de cand ma stiu, si vad, de la an la an, grija pentru restaurarea atator puncte arhitectonice si culturale de exceptie. Daca ar fi sa indic unui turist strain cateva orase de vizitat in Romania, as indica desigur si Alba Iulia. De cand eram adolescenta, cand am vizitat prima oara cetatea Alba Carolina, am simtit in tot corpul vibratia adanca pe care o simtim numai atunci cand istoria si maretia trecutului ne patrunde si traieste in noi. In adolescenta nu stiam mai-nimic, si totusi, imi amintesc sentimentele acestea pe care le aveam si atunci. Cu anii, si mai ales in ultimii, am citit si am invatat mai mult, iar acum am impresia ca ar trebui sa sarutam caldaramul acestei cetati, atat imi pare de vie istoria noastra, a romanilor, aici.

Ieri am avut ocazia fericita sa ma plimb prin cetatea Albei, si am surprins vizual cateva colturi din ea. Insa este imposibil ca fotografiile sa surprinda starile pe care le poti trai, ca roman, strabatand cetatea…

Această prezentare necesită JavaScript.

1 comentariu (+add yours?)

  1. Trackback: Hristos a inviat !!! – Invierea Domnului la Catedrala Sfantul Ioan Botezatorul – Ploiesti | albastru de...

Lasă un răspuns

