Pescarusi de august

Am mai scris despre pescarusii din Sibiu aici. Continui sa ma mir de prezenta lor. Pentru mine e-o prezenta draga, eu ador marea, si nu pot decat, auzindu-le tipetele, sa ma gandesc ca sunt la mare. In ultimele zile, poate datorita secetei ori a caniculei, sunt agitati. Ieri dupa-amiaza tarziu au facut o galagie infernala, tipau intr-un mod disperat si ciudat, se agitau si pareau agresivi. Au venit mai aproape decat de obicei, fata de locul unde eram, si am putut sa-i fotografiez in cateva randuri pe-un acoperis de bloc. Ieri am avut pentru prima oara senzatia ca sunt pasari de prada, agresive. Poate ca nu-si mai gasesc hrana, sau o gasesc cu greu, dar nu mai sunt pescarusii aceia pe care ii stiam eu de pe litoralul romanesc. Vazandu-i ieri, m-am gandit mai degraba la ulii. E-un fenomen interesant in ce-i priveste. Cred ca anul acesta sunt cel putin 15-20 de pescarusi aciuati in centrul orasului, schimband din cand in cand locatia sederii lor pe-acoperisuri. Gandul meu zboara odata cu ei, si alaturi de ei pot visa ca am marea imensa sub priviri…

Această prezentare necesită JavaScript.

4 comentarii (+add yours?)

  1. Claudia
    Aug 07, 2012 @ 11:30:30

    La mine veneau asta iarna, pt ca inghetase lacul si cred ca nu mai aveau mancare. Le aruncam bucatelele de paine in aer si le prindeau din zbor. La inceput veneau cateva, apoi aflau tot mai multe si se adunau zeci de pescarusi la geamul meu…. 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

