Un film tare drag mie

Se numeste FLASHDANCE, si a fost realizat in 1983. L-am vazut in 1985 la video, caci pe vremea aceea la TV nu se putea vedea asa ceva. Este filmul care mi-a marcat sfarsitul adolescentei, un film la care tin foarte tare. Mi-a placut totul, in primul rand subiectul, apoi rolul si jocul actritei principale Jennifer Beal, si nu in ultimul rand muzica. Tema filmului nu este dintre cele sofisticate, insa modul cum o astfel de tema este transpusa in film, merita toata aprecierea. Eu am adorat filmul acesta, pentru idee si pentru interpretarea feminina! Am adunat aici cateva videoclipuri din film impreuna cu piesele muzicale ce insotesc filmul. In ultimul videoclip se poate admira in intregime una din reprezentatiile dansatoarei.

Lasă un răspuns

