Poveste de iarna in Apuseni

Sufletul meu alearga acolo, cand i-e dor! Acolo e-o liniste de-un anume fel, e aerul de-o anume aroma, iar firea in jur imi creaza o anume stare, de pace, de liniste, de armonie si de iubire. Sufletul meu alearga acolo sa se regaseasca, sa se limpezeasca, sa se adape. Am gasit acolo un cuib minunat pentru sufletul meu, si coltul acela de tara, descoperit tarziu, este legat de lucrurile frumoase si bune din ultimii ani ai vietii mele de-acum. Pozele sunt facute la 1 februarie 2012, unele dintre ele pe Partia de la Vartop.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

